onsdag 11 april 2012

Finns det nåt vackrare...

Igår firade jag och min älskade man, 30-årig bröllopsdag. Vi firade dagen med att besöka BB i Skellefteå och våran lilla prinsessa. Kan det bli bättre firande...


Hon är ju bara för sööööt.... Den lilla  har inte fått nåt namn ännu, för hennes föräldrar har inte hittat nåt som passar säger dom. Nåja, det kommer nog så småningen om.

Sitter och skypar med bästa kompisen Carina, och väntar på att bästis Anna ska behaga logga in. Idag är det ett riktigt pysslar väder, så förhoppningsvis blir det gjort lite alster...

Nu ska jag vara skypetrevlig med min kompis...

Kramelikram // Kikki


4 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

GRATTIS till en fantastiskt söt liten tös :)
Det blir många vackra LO:n för farmor framöver kan jag tro.

Ha en trevlig "pysselträff",
ibland är dåligt väder rätt bra.
Kram Lisa

Titti sa...

Stort grattis till den så ursöta lilla flickan och jag förstår varför du inte kan ta ögonen från henne.Ja åren går och 30 år ,Silverbröllop firar vi lite efter er( 19:e Juni ).
Och tack Kicki för den fina presenten jag fick igår, man är helt såld på den, så du ska ha en stor jättekram för presenten.
Tack min goa vär för att du finns, kram Titti

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett JÄTTESTORT GRATTIS i efterhand och den lilla tösen är jo helt underbar:) En sådan söt prinsessa kan man nog inte få för mycket av :)

Ha det bra och önskar dig underbar dag och vecka :)

Kramar från Lilla vännen Inger♥

Caroline sa...

Åh så söt! Förstår att du är stolt. Kram!