söndag 11 mars 2012

Så skoj man kan ha...

... när man pysslar. Och allra helst när man kan använda skype, och pyssla med sina vänner som bor en bit bort!!! Det är precis det vi gör. Jag, Carina, Anna och Maria. Ljudnivån är hög, skratten är många och allt det vi pratar om är kanske inte alltid så rumsrent!!!
I alla fall så får vi lite gjort, och här är ett sånt alster. SKYPEALSTER...


De mönstrade papprena är Maja Design, textstämpeln är från Kort og Godt. Blommor, blad, bling och band är från mina gömmor...

Nu ska jag krypa under täcket igen. Trodde att jag var på bättringsvägen, men ack vad jag bedrog mej...

Sköt om er alla // Kikki

4 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint och "stiligt" kort,
snyggt med rött, svart och vitt.
Krya på dig!
Kram Lisa

Marita Johansson sa...

Snyggt kort

Kramis

Lene sa...

hej kikki.
Så fint kort du gjort!
Så bra att du tittade in, jag kom av med min blogglista och lägger till allt eftersom man besöker min blogg!
Det där med skype låter bra, ska nog ladda hem det jag också och be några vänner göra det med!
Kram lene

Titti sa...

Kicki du har gjort ett så himla fint kort och skype verkar jättekul, har ingen kamera...
Hoppas du kommer till att få en frisk tid framöver nu så du kan titta massor på den lille ( som kommer eller har ). Kram Titti