lördag 10 mars 2012

En Lo till 100% norr...

Hoppas att ni inte har övergett mej och min blogg! Det har liksom varit lite körigt ett tag, och sen ett par dagar tillbaka så har "febran" härjat i min kropp. Idag känner jag mej hyfsat pigg, och då passar jag på att visa er denna Lo som jag gjort till 100 % norr och Malin/Cri_kees utmaning. Den gick ut på att göra valfritt alster, men det skulle vara med minst 2 tags!


Det är en Lo om våra underbara söner, där kortet är taget på mammas begravning. Därför har jag valt att dölja tagsen, för det är skrivet personligt och med många tårfläckar...
Jag bara älskar kortet och Lo´n...
Papprena jag använt mej av är October Afternoon Capture the Flag och Kick the Can. Stickersen är från Echo Park Times & Seasons. Thickersalfabetet har jag ingen aning om vart det kommer. Hade bara några bokstäver kvar, men som tur var så var det dom bokstäverna som jag behövde... Lite bling och så var det klart!

Ha nu en riktigt skön fortsättning på lördagen. Här hos Nyströms blir det till att heja fram Luleå och Skellefteå i elitseriens slutspel...

Kram på er // Kikki

2 kommentarer:

Carina sa...

Jag tror det är layoutfebern som drabbat dig!! Snyggt!!! Synd att du är sjuk och att jag jobbar, det är ett tag sedan vi skypade känns det som. Kram och krya på dig vännen!!

Malin sa...

Vilka härliga färger...längtar till grönare tider och sommaren när jag ser din layout. Kul att du vill delta i utmaningen. Lycka till!