torsdag 16 februari 2012

Här går dagarna i racerfart...

Mycket är det som händer just nu. Pappa har fått en mindre lägenhet, så snart blir det flytta åt honom. Våran yngsta tax Tyson, har problem med sin mage, så nu är han inne hos veterinären en andra omgång. Få då se hur länge han blir kvar där. Att se hur han har ont i magen, river i hjärtat på mej. Man är ju så hjälplös... Sen så har svärmor opererat en hjärtklaff i Umeå på NUS, och det gick riktigt bra! SKÖNT!!!
Det blev en helgtripp till Umeå med övernattningar hos bästa CARINA. Tusen tack vännen...
Fast det har varit lite körigt så har jag faktiskt hunnit med en del pysslande. Var ner till Skellefteå på scrapeventet och hade det hur kul som helst, trots att termometern visade -38 grader när jag satte mej i bilen. Men vad gör man inte för att få träffa sina goa vänner CARINA, ANNA och LINNEA!!! Fick låna bil av bästa svägerskan BM, så att gubben inte skulle vara utan. TACK för lånet Bm!!!
Det åkte hem med ett andra pris med denna LO:


Det är ett kort på Thomas och Olle, när vi är på väg till London i nov-11. Trots att jag inte är nån fena på LO´s, så är jag riktigt nöjd med denna. Och supernöjd med ett andra pris!!!

I morgon hade jag tänkt berätta nåt riktigt trevligt, så gör då ett litet besök så får ni veta vad jag är glad över...
Nu ska jag skynda mej till bussen så jag kommer mej in till pappa. Vi ska välja tapeter och mattor till den nya lägenheten.

Kramelikram // Kikki

4 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Ja, ibland är det perioder som är väldigt intensiva, men det är tur att det går upp och ner tillvaron så man hinner sätta sig ner och andas.
Härlig LO med läcker design och papper som passar ihop med Budskapet. Jag förstår "nästan" hur Olle har det ;O)...
Känner likadant själv när det gäller LO, men det är för sällan man gör dom..
Ha en bra dag och hoppas Ni lyckas med köpen!
Kramen, Britt-Inger

Titti sa...

Godmorgon Kicki och kul att se din LO som du berättade om, den är jättefin. Raceserfart det tycker jag varje dag går och de tar bara slut......Men har varit till doktorn och han sa det jag hade trott, så nu har man börjat förstå att man inte kan göra i superfart som förut. Kram på dig och kul att tala med dig

Lisa-olsi sa...

Stackars lille Tyson,
hoppas han blir frisk fort.
En fin LO som man blir glad av,
jag gillar hur du har använt
pappret med molnen, tufft.
Grattis till 2:a pris, kul.
Ha det gott!
Kram Lisa

Marita Johansson sa...

Stackars Tyson hoppas att han snart är bra igen.

Snygg LO
Grattis till diyy pris

Ha en underbar helg
Kramis