lördag 21 januari 2012

En award...

Fick mej en glad överraskning när jag tog min bloggrunda i morse. Hos Annacarin/Peppis Corner hade jag detta att hämta:


Det är jätteskoj att få en award, för det betyder ju att nån tycker om det man gör. Och att vara en av 5... Det är ännu roligare.   
Ett jättestort TACK vill jag ge till dej Annacarin...

               
Denna award får man ge bort till:
Någon som har mindre än 100 följare.
Någon som man inspireras av!
Länka tillbaka till den man fick den av.
 
 
 
Jag skickar denna award till dessa 5 inspirerande tjejer:
 
 
Nu blir det att tillbringa dagen framför TV:n. Det är ju en hel del sport att titta på...
 
Ha en riktigt skön fortsättning på helgen.
 
Kramar // Kikki
 
 
 
 
                                                                                                             

6 kommentarer:

Kaffesugen Scrappare sa...

Åhh, tack snälla du, det värmde i snöyran :)
Scrapkram Jenny en Kaffesugen Scrappare.

Karin sa...

Tack så mycket för awarden! Det var roligt, ha en bra kväll!
Kram Karin

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)

STORT GRATTIS till din fina award den är du verkligen värd:)

Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
Så jag har varit tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!

Vad gulligt av dig att säga att det var val värd att vänta på mina alster:) Det betyder mycket och värmer mycket ska du veta:)

Vad glad jag blir att din pyssel lust att har börjat återfinna sig sakta men säkert:) Det är så för oss alla att det går upp och ned på den fronten så är det jo!!!

Önskar dig också självklart ett Gott Nytt År och hoppas att år 2012 blir ett kanon år för dig och dina:)

Ha en underbar frukost nu och låt pyssel lusten flöda :)

Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer :)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

pojjo sa...

jaaaaaa det hoppas jag vedrkligen att vi gör... ska du dit? det ska jag :D
jag är stor blond och glad :D då känner du igen mig

Britt-Inger sa...

GRATTIS till Awarden!!!!!
Kikar bara in för att önska en Trevlig Helg till Er!!!!
Kram, Britt-Inger

Annacarin sa...

Klart att du är värd den!!
Ha en toppenhelg, Annacarin