måndag 26 december 2011

Nya tag...

...ska det bli nu när 2011 går mot sitt slut, och 2012 står och knackar på. Att mamma lämnat detta jordeliv, kan jag inte göra så mycket åt. Saknaden är enorm, men minnet av henne lever vidare...
Sen så har jag ju min whiplash sen 14 år, och denna höst har den verkligen visat att den vill vara med och bestämma över mitt liv. Jag kan inte göra så mycket än att rida med på vågen...

Nu har jag i alla fall beslutat mej för att ta nya tag, och vad passar då bättre än att börja följa med denna blogg:



Känner att jag behöver en nystart,och kolla då här vad de bjuder på för blogcandy...


Nu är det bara att hålla tummar och tår så att jag blir den lyckliga vinnaren. Det är ju sjuuukt mycket grejor i candyn...

Nä, nu fortsätter jag lyssna på talboken och kanske att jag tar mej en nattmacka. Surfar runt lite och kollar in nya bloggar, och väntar på att det ska ljusna...

Kram på er // Kikki

2 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Hoppas du vinner candyn :)
Jobbigt med whiplashskada,
jag gillar också talböcker
kanon att scrappa samtidigt.
ha en god fortsättning.
Kram Lisa

Annelie sa...

Tittar förbi för att önska dig ett riktigt Gott Nytt År, här ska också tas nya tag!
Kram Annelie