torsdag 31 mars 2011

Grattiskort.

Det har varit dåligt på pysselfronten ett tag nu. Av många anledningar... Men jag har ett stafflikort som jag gjort för ett tag sen, och inte visat...

Papprena är Basic Grey, bilden är hämtad från nätet och bandet från min bandlåda. Gillar slutresultatet...

Imorgon packar vi bilen och drar oss södrut mot Vännäsby, till bästa Carina och hennes goa gubbe Olle. En hel helg med underbart sällskap, och säkert lite pyssel. För pysselgrejerna ska ju med!!!

Nu ska jag ta och packa både pysselgrejorna och lite annat. Måste ju vara starklar tidigt i morgon...
Önskar alla en härlig helg, och tänk på att det är 1:a april i morgon!

Kram till er alla // Kikki

9 kommentarer:

onkis sa...

Vilket fint romantiskt kort!!

Carina sa...

Så fint kort!! Jag är inte förvånad... Sitter här och väntar, kanske vi kan göra några fina saker i helgen? Jag har en idé på en sak jag ska göra i alla fall. Kanske behöver jag något som du har... ;o) Vi syns snart!!Kramen

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket vackert och romantiskt kort du är jätteduktig på att få det till:)
Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:) Kramar från Lilla Inger:)

Lena sa...

Väldigt, väldigt vackert Kikki. Önskar dig en trevlig helg. Kram Lena

Catharina sa...

Jättefint kort!Välkommen hit till vår vackra idyll.Jag bor ju också nämligen i Vännäsby.Hoppas att ni får det trevligt och hinner skapa ett och annat också.
Kram catharina

onkis sa...

Gå gärna in på min blogg,jag har något till dig där :)
Om du vill så klart.
Ha en trevlig helg.

Marita Johansson sa...

Det är jättefint

Lene sa...

ÅH vilket underbart kort!
Grattis till din Award, den är du verkligen värd!
kram lene

Margareta sa...

Oh ett så ljuvligt kort - och inte blev det sämre av att du använt ett av mina favoritpapper ;-)
Roligt att ha hittat till din blogg: Här fanns massor att inspireras av! Återkommer gärna!