fredag 10 december 2010

Vännäsby nästa...

Jaha, gott folk!!! Då styr jag kosan mot Vännäsby, och Nettans julfest. Jag har fått logi hos goaste Carina, och det ska bli så kul att äntligen få träffa henne :-) Och självklart ska jag krama om bästa Nettan lite extra...
 Få då se om man får så mycket gjort, men vad spelar det för roll. Skulle tro att magmusklerna får sej en omgång, för det lär säkert bli en massa skratt...
Packningen är klar, och fastän jag har försökt att planera vad jag ska ha med, så är det ändå MYCKET...
Nåja, det följer ju tillbaka !

Nä. nu ska jag äta och sen in i duschen. Och sen styr jag passaten söderut-inöver. Ha en riktigt härlig helg. för det kommer jag garanterat att ha :-)

Kramar till er alla där ute // Kikki

1 kommentar:

Hozzan sa...

Hej där!

Har fortfarande träningsvärk i skrattmusklerna efter lördagens pysselträff! Kul att träffa dig och hoppas hemfärden gick bra.

God Jul
/A