torsdag 23 december 2010

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL


Idag är det dan före dopparedan... Hemma hos oss är det dagen vi gör sillsallad, griljerar skinkan, steker revbensspjäll och det sista jag gör innan jag går och lägger är att baka en mjuk pepparkaka. Ni kan ju förstå att det luktar gudomligt då...

Julen kommer att firas här hemma tillsammans resten av familjen. Robin och Malin kommer hem från Norsjö och det ska bli så skoj...
Sen på julaftonsnatten ska jag sjunga i Infjärdens kyrka med kyrkokören. Och det kan jag berätta att det är en riktig höjdare... Så mysigt med levande ljus och underbara sånger...

Nä, nu är det dags att ta tag i sysslorna. Vill önska alla mina underbara vänner en riktigt

                              GOD JUL

Julkramar från tomtemor Kikki

                                                       

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill önska dig en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!
Kram Susanne

Carina sa...

Önskar dig en rikitgt God Jul och ett Gott Nytt År även här!! Julkramar från mig och min familj!

Karin sa...

Hej!
hoppas allt är bra! Tack för dina gulliga kommenterar, blir så glad!
Vet inte om du såg, men du vann utlottningen i scraplyckans blogg. vet att jag har din adress nånstans, men hittar den inte så om du vill maila den till mig på essmo@live.se så kommer ett litet paket hem till dig =)
många kramar Karin/essmo. =)

Titti sa...

Tack för dina värmande ord.
Hoppas det nya året blir toppenbra.
Jag har gjort 2 LO och glömt att sätta ut dem här, det tar sig alltså.
Hoppas ni har riktigt mycket snö för det har vi....
Hoppas själv på att jag får komma till Teneriffa i 4 till 5 veckor, så jag hoppas...
Själv ska vi ta det så lugnt man bara kan, vi har min pappa på iva i nu Halmstad,och allt annat.
Kram till ett nytt år tilldig / Titti