onsdag 8 september 2010

Kort x 2

I går fyllde svärmor år, så vi förärade henne med detta kort...

Papprena är spillbitar som blev kvar av BG Marrakech. Grattisstämpeln är en favorit, men kommer inte ihåg vilket märke... Så snälla hjälp mej om det är nån som vet.










Det här kortet ska våran goda vän och hundfrissa Karin få. Hon ska göra en gastric by pass operation till veckan, så jag tyckte att hon behövde få lite uppmuntran.
 Jag ska till henne idag , för det är dags för MIKE att bli trimmad. Det är minsann ingen lek. 4 timmar tar det innan det hela är klart!


Nä, bäst att göra sig klar. Vi hörs!

Kram // Kikki

4 kommentarer:

Titti sa...

Hej Kicki!

Tack för din kommentar, det värmer alltid. jag tittar in till för du verkar alltid ha nått nytt på gång, alltid lika roligt att titta på dina fina alster. Man önskar bara att man kunde scrappa ihop.

pyssliga kramar från Titti

Britt-Inger sa...

Hej.
Har hittat din blogg och suttit och kikat lite och studerat din fina alster :):) Ditt inlägg i går tidag, var ju en roligt modell, som jag nu ska försöka kopiera (om jag nu lyckas)
Ha det gott där uppe i norr.
Kram, Britt-Inger

Anna sa...

Vad du är DUKTIG Kristina!!! Superfina kort, gillar speciellt den nedre av dom...med vintage-bilden...inte så konstigt va?

kram//Anna

Lena B E sa...

Hejsan!
Ååååå så fina kort du gjort, nu blir dom säkert glada dom som får dessa kort!!
Ville bara önska dig en trevlig helg, ha det så jättebra.
Kramar från Lena