måndag 16 augusti 2010

100 Alster...

Jag har hoppat på utmaningen i Svensk Scrapbooking, som går ut på att göra 100 alster innan man köper nya scrapprylar. Om man ska gå efter det som finns i scrapprummet, skulle jag säkert klara av 200 alster. Men som ni alla vet, det kommer alltid så många fina papper och andra produkter  som man bara måååste ha!!!  Nu gäller det att ligga i så man hinner göra dessa 100 alster innan alla snygga höstprodukter kommer ut i alla shopar. För när man fått ögonen på nåt man VILL ha, då är det svårt att hålla sig borta från köpknappen...

Jag har verkligen kommit igång med pysslandet. Och som tur är så jobbar gubben natt i veckan, så jag får mycket tid att göra det jag gillar: SCRAPPA!!!
Har några kort som bara behöver dekoreras, så snart är det bara 94 alster kvar att göra...

Nu ska jag åka till biblioteket och hämta en talbok jag beställt. Måste ju ha nåt att lyssna till medans jag arbetar vid köksbordet, för i pysselrummet ryms jag inte :-)

Ha en fortsatt skön måndagskväll.

Kramar // Kikki

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så duktig du är! Har också kikat på denna utmaning men har inte vågat hoppa på den ännu... Är rädd att jag inte kommer att få handla på flera månader i så fall!!! I alla fall med tempot jag är inne i just nu =)
Lycka till! Kram ztina

Lena B E sa...

Oj det låter tufft!! Så modig du är som hoppar på den utmaningen, jag tror jag står över, åtminstone denna gången, ;) tycker det låter som att ta sig vatten över huvudet. Hi hi.
Ärligt talat är jag för köpgalen helt enkelt, så jag vågar inte. Ha ha ha. :D
Vet du vad... jag blev besökare nr, 100 prick! Så kul!! :)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena