tisdag 20 juli 2010

Nya alster...

Här i Lillpite ( Infjärdens pärla ) har det varit en gudomlig sommardag. Sol och värme, och lite moln. Kan det bli så mycket bättre?!

Har gjort två kort på beställning. En till en 50-årig kille och det andra till ett brudpar. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med bägge korten, otroligt nog... Först ut är 50- åringen...

De superläckra stämplarna har jag fått låna av min goaste scrapparLotta. Den tjejen är bara sååå bra...
Gitarrhänget hittade jag på Kyrkmarknaden i Öjebyn. Perlized var där och sålde från sin affär...


Insidan har jag rimmat ihop en värs om jubilaren, med hjälp av lite info om personen i fråga. Grattisstämpeln vet jag inte så här på rak arm var den kommer ifrån, men den är en klar favorit...


Nästa på tur är bröllopskortet...

Det är fotat i lördags när det stormade som värst, så ni får ursäkta bildkvaliten...

Stämpeln med brudparet och bilen kommer från scraplyckan, och bannern kommer från Vildastamps.

Blomman kommer från Prima och metallhänget från Tim Holtz.
 
 
På insidans vänstra sida har jag fått låna ytterligare en stämpel. Men denna är från min Skåne vän CINA.( Den tjejen är också en av mina första vänner som jag fick när jag skaffade blogg.) Blomarrangemanget tror jag är från Prima...
På högra sidan har jag använt minirosor och blommor från ... Ja säg det!

Det var allt för denna gång!

Sköt om er och njut av sommaren...

KRAMAR // KIKKI

3 kommentarer:

Karin sa...

vilka härliga kort du har gjort! jättefina!
kram!

Lena B E sa...

Vilka jättefina kort du gjort!! Jag gillar båda men bröllopskortet är så superfint!! :)
Det var jättetrevligt att prata med dig vännen, det får vi göra om nångång eller hur?
Ha det så jättebra.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej svejs!
Tack för samtalet igår det var jättekul att du ringe. :) Synd bara att vi inte var hemma, det blir lite annat att prata i telefon när man är hos andra, även om det bara är hos svärfar.
Vi hade en jättetrevlig dag där och blev serverade både fika och mat. Det är inte fy skam eller hur? Tur med vädret hade vi också, det spöregnade hela vägen dit men när vi kom fram slutade det och sen kom inte en droppe till.
Ha det så bra och hoppas att du mår bättre nu och att allergibesvären försvunnit helt!!
Kramar från Lena