lördag 10 juli 2010

Förstummad!!!

Kolla här vad som följde med posten igår.

Min härliga kompis Lena BE har gjort detta underbara alster! Jag trodde inte mina ögon när jag öppnade kuvertet det var i. Och i alla facken så är det en  massa fina saker också!!!  Ni måste bara göra ett besök i hennes blogg. HÄR kommer ni dit...  Jag är så glad över detta fina alster :-)

Jag har fått så många underbara vänner via bloggen, att ord inte räcker till för att beskriva hur glad jag är över att ha den förmånen att kalla dessa tjejer, MIN VÄN...

Hoppas att ni alla vet vilka ni är, för ni är guld värda för mej...

Kramar till alla // Kikki

2 kommentarer:

Lena sa...

Hej på dig!
Åhh, vad fint Lena har gjort till dig. Hon är så duktig så och jag förstår du blev himla glad. Vänner är guld värt. Ha det så bra i sommarvärmen. Kram Lena

Lena B E sa...

Varsågod det var så lite,
det är bara roligt att du tyckte om den! :)
Åh vilka fina bilder du tagit, tror jag lånar nån av dessa när jag ska lägga ut den på bloggen. :)
Om du inte misstycker förstås.
Ha en trevlig kväll min vän!
Kramar från Lena