söndag 21 mars 2010

Kort till Lenas fjärils utmaning och dunderförkylning.

Vaknade i morse med världens dunderförkylning. Ett huvud fullt med..... Ja det vill ni inte veta. Jag svettas och fryser om vart annat, så säkert lite feber i kroppen. När whiplash värken äntligen blivit lite mildare, så kommer då detta. Och till helgen så har ju NorthernLightScrappers sin första mässa. Jag vill inte vara sjuk....
I alla fall så var BM här i går, och naturligtvis scrappade vi. Jag hade skrivit ut några skisser som vi valde 2 var av, och gjorde kort av.  Det här kortet är gjort efter en skiss från veckansskiss. Jag har väl inte föjt den till punkt och pricka, men nästan.
Kortet har jag gjort med tanke på Lenas utmaning i sin blogg. Den går ut på att göra alster, där det ska ingå minst EN fjäril. Lena har råkat ut för en halkolycka och brutit sin hö arm, och behöver därför någonting att fördriva tiden med. Titta gärna in till henne för hon har en super, duper toppen blogg!!!

Ha det så bra i vårvädret...


Kramar från en snorig Kikki.....

4 kommentarer:

Lena sa...

Stackars dig som har blivit så förkyld. Hoppas du kryar på dig jättesnabbt. Vilket underbart kort du gjort. Gillar färgerna verkligen. tack för ditt bidrag och vila dig nu. Kram lena

Lena B E sa...

Äsch vilken otur att gå och bli sjuk nu när träffen snart ska bli. Du får vila mycket och kurera dig ordentligt så du kryar på dig fort. Jättefint kort med en söt stämpel, jag gillar också färgerna!! Så smart att använda en stor blomma på det där sättet, nu kom jag på vad jag kan göra med mina. Tack för det!! :D
Krya på dig nu. Kramar från Lena

Caroline sa...

Jättefint kort! Jag älskar Penny Black-stämpeln. Hoppas du kryar på dig till mässan. Kram!

Lena B E sa...

Så skönt att du är piggare igen.
Ha så jättekul på träffen i helgen! :)
Hittar du inte stämplarna där så finns de hos Hobby och hantverk. Märket är Crafty Secrets och dom heter garden girls och bird notes. Det finns även många andra fina stämplar, det bästa är att alla kan kombineras, det gillar jag. :) Ha en toppenbra helg.
Kramar från Lena