måndag 1 februari 2010

Många julkort........

God Morgon i stugorna!

Nu får ni ett par julkort att beskåda. Har ju sällat mej till gruppen som ska göra julkort hela året. Ja, ja, det finns nog några av er som tycker jag är knasig, men ni som känner mej är nog inte alls förvånade. JAG ÄLSKAR JULEN! Så är det bara....... Dessa kort är för veckorna 53-4. 
Idag ska jag se om jag får nån tid att scrappa ett grattis kort. Är med i en födelsedagsswapp som Stina i NLS startat, och nu är det dags för februaris födelsedagsbarn.

Ha en skön dag!

Kram // Kikki

2 kommentarer:

petra sa...

Vilke fina kort du gör. Gillar de blåa och gröna korten.

Lena B E sa...

Så jättefina julkort du har gjort!! :) Så smart att vara ute i god tid, så slipper du göra alla julkorten på höstkanten.
Jag ska ha lite bus för mig den här månaden och det vore roligt om du ville vara med på det. Kika in sen när du har tid.
Ha det så bra. Kramar från Lena