tisdag 26 januari 2010

Det går på halvfart!

Det börjar vara ett tag nu sen det hände nåt här inne. Men mycket händer här hemma. Med en valp i huset så är det fullt upp. Inte många stunder över till pyssel minsann. Har ändå hunnit med att göra några alster.....

Jag börjar med några LO´s som går i julen tecken. Inte de bästa fotona, men so what!
Papprena är så fina, därför satte jag inte dit så mycket dekorationer. Jag blev nöjd, och det är huvudsaken......
Måste också berätta att min goa svägerska BM också blivit med blogg. Jag tycker verkligen att ni ska göra ett besök. Här kommer ni dit. I hennes blogg kommer det att finnas en massa fina saker, inte bara scrapbooking. Hon är verkligen duktig i allt hon tar för sig. Önskar att jag hade lite av hennes konstnärs talanger.....

Nu ska jag ta och föra över lite kort från kameran till datorn. Återkommer snart med ett till inlägg.

Kram på er // Kikki

Inga kommentarer: