tisdag 1 december 2009

TOMTEMYS


God Morgon!
Här kommer det tomtebilder från Nyströms hem. Julkalender är full av små scrappaket, och idag får jag äntligen öppna 1:a paketet :-) Kalendern har min svärmor gjort till nån av grabbarna när de var små. Och det är läääänge sen, men det är ju bra med återvinning!!
De andra bilderna är några av min tomtar. Som ni anar så GILLAR jag verkligen TOMTAR!!!!  Se och njut. För det gör jag!
Ni glömmer väl inte bort mina bloggcandys. Visserligen små, men ändå....
Ha det gott! 
Kram// Kikki


2 kommentarer:

Frusvea sa...

Du är en galen tomtetant :D
Jag vill också ha paketkalender, det har jag aldrig haft. Är det kära maken som köpt och packat in ;)

Anette sa...

Så många vackra tomtar du har.
Jag älskar också tomtar, det är så mysigt då man får plocka fram dem :)
Kram Anette