tisdag 17 november 2009

Hur bloggen blev till.

Kände att jag bara måste få berätta om uppkomsten av min blogg. Det är min kära svägerska BM som kommit med namnet. Hoppas att hon förlåter mej för att jag snott namnet utan att fråga.
BM har också trillat ner i scrappträsket. Hon är en allkonstnär. Allt hon tar sig för blir bara SÅ bra. Hon håller även på med keramik. Ni skulle se så mycket fint hon gör... När det gäller scrappbooking så är hon superduktig. Hennes LO´s är kanon fina. Hon ställde upp i NLS månadstävling i oktober, där det gällde att altra något i svart och orange. Hon altrade en servettförvaring med värmeljus. Och hon VANN!!!!
Så fort jag fått klart för mej hur man länkar ska jag lägga upp det här så ska ni få se. Eller ändå bättre. Jag ska se om det inte går att få henne att börja blogga.....
Varför jag börjar blogga är väl för att få prata av mej, och lära känna er andra scrappare. Utbyta tips och ideer, få förslag och inspiration av andra bloggare. Och naturligtvis visa upp det jag gjort.

Inga kommentarer: