fredag 20 november 2009


Här kommer bilder av det som jag och min kära svägerska BM scrappade igår. Värmeljuskort kallar jag det. Jätteenkelt och jättekul att göra.
Då var det ju det här med papprena...... Det första ljuskortet är gjort av brun CS.Mönsterpappret är LadyBug&Friend, Förväntningar och Anglesang. Bandet är från mina gömmor. Egengjort tag som är stämplad och embossad.


Nästa kort är gjord av rod CS. Det mönstrade pappret kommer från BoBunny Nick Sleigh, fram och baksida. Stämpeln på tagen kommer från stämpelboden , och  stämpeln på kortet från Inkido. Bägge stämplarna är stämplade med distress aged mahogany, och embossade med clear. Spetsen är gammal och kommer från farmors kvarlåtenskaper.

1 kommentar:

Anette sa...

Så fiffiga kort :)
Såna vill jag också lära mig att göra, för det här är ju en toppenfin gåva till någon man tycker om.
Kramis Anette