tisdag 17 november 2009

Har blivit med blogg!

Jaha mina kära vänner. Så har det då äntligen hänt. Jag har blivit med blogg! Det känns både roligt och spännande, men ack så mycket att göra här framöver med att få bloggen som jag vill ha den. Jag tar tacksamt emot förslag på olika stilar och texter mm. Sen gäller det ju att lära sig att lägga upp bilder, länka hit och dit och ja... Kanske jag tagit mej vatten över huvudet. Är inte speciellt datorkunnig, men jag kan väl alltid lära mej.
Många är det som inspirerar mej i min scrappbooking. Jag kan väl nänma några... Catta framför allt, sen har vi Emma(Pimmi),Carola, Ztina och många fler från NorthernLightScrappers. Sen har jag lärt känna Lotta(ScrappaLungt) via nätet. Hon är en helt underbar tjej. Hon har lånat ut stämplar och svarat på alla mina frågor om distresser. För att inte tala om hennes underbara blogg! Gör ett besök. Ni ångrar er inte. Sen har jag också lärt känna cina(Wich). En skånetjej som också har en toppenblogg.Dit måste ni också gå. Ja, huvva det finns så många som inspirerar mej.

Nu ska jag se om jag kan fixa lite bilder att lägga in. Vi höres...

2 kommentarer:

Frusvea sa...

GRATTIS, äntligen kan jag se dina fina alster på nätet :)
*kraaaaaam*

Lotta sa...

Åh, vad kul att du har blivit med blogg:) Skitkul....Och oj, *rodnar* inte är jag väl sååå bra....och du har varit precis lika go med att låna ut dina stämplar.....Men jag Tackar så mycket för komplimangerna:) Ska bli ruggit kul att följa din blogg..
Ha det...kram