fredag 20 november 2009


God Förmiddag på er. Lägger upp några kort jag gjort tidigare i höst.
Det här kortet var beställt av min äkting Thomas. Han hade en arbetskamrat som gick i pension i slutet av oktober, och när de avtackade honom fick han det här kortet och en present. Att det är knepigt att få ihop ett kort till en man. Måste skärpa mej och skaffa lite manliga stämplar... De här stämplarna har jag fått låna av underbara ScrappLotta. 1000 TACK!!

På insidan ville grabbarna att ett uttryck som Leif nästan alltid använde, skulle finnas med. Texten är på pitemålet, men jag vet inte om stavningen är rätt...
QK-alfabetet har jag fått låna av goa Catta. Jag har ingen aning var det mönstrade pappret kommer ifrån. Skruvnitarna har jag heller ingen susning var de kommer ifrån. Stämplarna  vet jag är målade med PM.
Det kommer mera......

1 kommentar:

Lotta sa...

Blev verkligen jätteläckert kort...verkar passa han perfekt:) Snyggt!!!!