söndag 29 november 2009


BLOGGCANDY!
Här kommer jag med den utlovade överraskningen. En liten bloggcandy för att fira att jag blivit med blogg. Det enda ni behöver göra för att vinna, är att skriva en kommentar till detta inlägg. Ni har på er till den 13/12 kl 20.00. Då kommer jag att med lottens hjälp dra en vinnare. Candyn innehåller 3 st papper från Graphic 45, 1 alfabet (felt alpha chokolate), 1 förp Pearl Stickers Vintage, 1 st say it in Pearls, 1 förp Mitt Brads (reprint), Blommor (6 st KaiserCraft och 12 st Prima).

Ha det så gott!
Kram på er // Kikki

3 kommentarer:

Milou sa...

Hej kikki! Va roligt att du oxå skaffat en blogg! Det är lite jobb med dom...men det är det värt :D Vilka jättefina kort du gör, kul å se! Ja jag tar gärna en lott på ditt fina candy! hade bra/ Milou

Frusvea sa...

Åh vilken fin bloggcandy, den kan man ju bara inte missa!! Bara älskar Graphic 45`s papper, dom är helt underbara. Så nu har jag snappat åt mig en lott :)
*kram*

Sussig sa...

Vad kul med bloggcandy, klart man hoppar på.

Kul med en ny blogg att hämta lite inspiration ifrån.

//Sussig